1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ти дитина."

"Ти дитина."

Переклад:You are a child.

January 24, 2016

8 коментарів


student.ua

"You are..." - однозначно множина, чи щось змінилось у англійській за останні роки???


Nordry

В англійській по-суті немає слова "ти" (є слово "Ти" - "Thou", яким вони звертаються виключно до Бога), для всіх інших випадків є лише множина "ви", яка використовується для позначення і множини, і однини. Тобто "you is" - це нонсенс.


SNvolodumur

Чому вжито артикль "a" мається на увазі що він взагалі дитина?


Nordry

"А" в таких випадках вказує на приналежність до виду/групи таких самих осіб/речей - "один із багатьох таких самих".


iryna986806

I am ; You are ; He/ she is )


YuraIvanoc

І мені цікаво


artur_chemp

you child? неправильно?


rOsu698624

Я написав you are child артиклі настільки важливі ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.