1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τα πουκάμισα των ανδρών"

"Τα πουκάμισα των ανδρών"

Μετάφραση:The men's shirts

January 24, 2016

5 σχόλια


Zoi168115

Δεν έχει απόστροφο η δική μου συσκευή


8ICm6

Γιατι οχι the shirt s men?


Kostantino776822

Giati men's kai oxi apla men ?


D_..
Mod
Plus

Γιατί το 's δηλώνει κτήση, όπως η γενική πτώση στα ελληνικά.

Peter has a car - Ο Πέτρος έχει ένα αυτοκίνητο.

This is Peter's car = Αυτό είναι το αυτοκίνητο του Πέτρου.


Kerasi1

Γιατί το βγάζει λάθος?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.