1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She is a nurse."

"She is a nurse."

Переклад:Вона медсестра.

January 24, 2016

6 коментарів


RomanOleks1

чому не може бути: Вона медична сестра.


Lesia1010

Тому що це безкоштовна програма.Тому що укр.мова має набагато більше синонімів. Мабуть. :)


gtc2015

А Ви натиснули "Повідомити" і запропонували такий варіант?


viktor.stetsyuk

може бути "няня"?


Nordry

У відповідному контексті - може


AndriiDeineko

Вона медична сестра

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати