1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Kleidung ist weiß."

"Die Kleidung ist weiß."

Çeviri:Kıyafet beyaz.

January 24, 2016

9 Yorum


pilotmugo

elbise eşittir kıyafet yani elbise beyaz veya kıyafet beyaz aynı anlamda olduğunu düşünyorum


mehmetsahin.

aynı şekilde cevap verdim


rzagle

Elbise beyaz yanıtı da dogrudur bence..


Gezqin

Elbise ile kıyafet arasındaki fark ne ? Elbise neden kabul olmuyor ?


doubey5

Elbiseyi kadın giysisi, kıyafeti genel giysi diye alıp tdk'ya zerre başvurmadan mührü vurmuşsunuz. Kıyafet ile elbise aynı anlama gelir. Konular ilerledikçe bir sürü saçma sapan yanlışlık çıkmaya başladı. Sinir bozucu oluyor.


Dt.Selim

Türkçe editörü çok önemli Ciddi anlamda TDK'na ve İstanbul Türkçesine hakim olmadığım yine görüyoruz.


Violentica1

Şimdi 'bu elbise beyaz' ile 'beyaz elbise' arasında ne fark var?


Cahit183137

İstenilen s yazı karekteri bizde olmafığı için doğru kabul etmiyor. Ama mana aynı.


yldza1

Ay sinir oldum daha önce kabul etyigi weiss simdi kabul etmiyor ne yapmam lazim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.