Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The modern period"

Traducere:Perioada modernă

acum 2 ani

12 comentarii


SilviuDoro

Nu e corecta propozitia

acum 2 ani

Roxana280589

Se poate supune Era= perioada

sau

Era= a fost

acum 1 an

Mihaelovicius

În cazul de față "era" nu este verb, ci substantivul "eră", sinonim cu "perioadă". Astfel, avand articolul " the" rste articulat şi în română.

acum 2 ani

VasiTrifa

Lipseste cuvantul perioada din lista de raspunsuri.

acum 2 ani

TcacencoVa

Aici Era are 2 sensuri

acum 2 ani

KarinaMicu

Da

acum 2 ani

BuligaAdin

Nu e corecta. Faceți ceva cu asta.

acum 2 ani

EpureAndre1

poti zice si epoca moderna . dar aparent nu este acceptat inca

acum 1 an

ChiriacLaura

nu e corecta

acum 1 an

Alin703644

Ar fi trebuit sa dea si perioada

acum 1 an

catalin671037

Vremuri noi ...ar trebui sa fie si asta

acum 1 an

IndiraSinghRo
IndiraSinghRo

Şi perioada nu e adăugată .

cu 10 luni în urmă