Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The modern period"

Traducere:Perioada modernă

0
acum 2 ani

12 comentarii


SilviuDoro

Nu e corecta propozitia

19
Răspundeacum 2 ani

Roxana280589

Se poate supune Era= perioada

sau

Era= a fost

2
Răspundeacum 1 an

Mihaelovicius

În cazul de față "era" nu este verb, ci substantivul "eră", sinonim cu "perioadă". Astfel, avand articolul " the" rste articulat şi în română.

9
Răspundeacum 2 ani

VasiTrifa

Lipseste cuvantul perioada din lista de raspunsuri.

8
Răspundeacum 2 ani

TcacencoVa

Aici Era are 2 sensuri

6
Răspundeacum 2 ani

KarinaMicu

Da

6
Răspundeacum 2 ani

BuligaAdin

Nu e corecta. Faceți ceva cu asta.

5
Răspundeacum 2 ani

EpureAndre1

poti zice si epoca moderna . dar aparent nu este acceptat inca

5
Răspundeacum 1 an

ChiriacLaura

nu e corecta

1
Răspundeacum 1 an

Alin703644

Ar fi trebuit sa dea si perioada

0
Răspundeacum 1 an

catalin671037

Vremuri noi ...ar trebui sa fie si asta

0
Răspundecu 11 luni în urmă

IndiraSinghRo

Şi perioada nu e adăugată .

0
Răspundecu 8 luni în urmă