"Hoşça kal!"

Çeviri:Auf Wiedersehen!

January 25, 2016

11 Yorum


qhralexz2

Auf Wiedersehen Görüşmek üzere değilmi.

January 25, 2016

LPRHSTRK

Sadece Wiedersehen soyleyince de oluyor aslinda ?

February 28, 2016

CevaBveremedi

Wiedesehen deyince hoşça kal demek oluyor ama Auf wiedesehen deyince ortaya daha anlamlı bir şey çıkıyor

September 9, 2018

gulenzek

"Auf Wiedersehen!" kesin bilgi, yayalım!

March 5, 2019

Ehmed913190

Auf Wiedersehen hosca kal demek

August 28, 2018

superisi863297

Auf wiedersehen le tschüss aynı şey değil mi

September 4, 2018

FatmaYldzh1

Aufwiedersehen

September 12, 2018

AiselKhial

Cok zorrrr

August 1, 2019

AykanYanaz

Auf widersehen olacak kesin bilgi yayalım

September 7, 2017

civciv20

dogrusuda ama öyle istiyor ya

December 20, 2016

Esra327185

Auf ne anlam katiyo bilen var mi

January 27, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.