"Hoşça kal!"

Çeviri:Auf Wiedersehen!

2 yıl önce

9 Yorum


qhralexz2

Auf Wiedersehen Görüşmek üzere değilmi.

2 yıl önce

Alper4141

Sadece Wiedersehen soyleyince de oluyor aslinda ?

2 yıl önce

amil72375

Wiedesehen deyince hoşça kal demek oluyor ama Auf wiedesehen deyince ortaya daha anlamlı bir şey çıkıyor

3 ay önce

Ehmed913190

Auf Wiedersehen hosca kal demek

3 ay önce

superisi863297

Auf wiedersehen le tschüss aynı şey değil mi

3 ay önce

FatmaYldzh1

Aufwiedersehen

3 ay önce

AykanYanaz

Auf widersehen olacak kesin bilgi yayalım

1 yıl önce

civciv20

dogrusuda ama öyle istiyor ya

1 yıl önce

Esra327185

Auf ne anlam katiyo bilen var mi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.