1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Entweder ja oder nein."

"Entweder ja oder nein."

Çeviri:Ya evet ya da hayır.

January 25, 2016

10 Yorum


pilotmugo

ya evet ya da hayır, evet ya da hayır arada ne fark var


B.S.Aven

orada ayriyeten bir bağlaç daha var, onu yazmanızı bekliyor.


harunboraozel1

Entweder varken oder neden kulanilmis


ggul_fb

çünkü ikisi Ya...ya... anlamına geliyor sadece Entweder kullanılmaz


gldwZP

Benim anladığım "ya evet ya da hayır"daha iddialı Evet yada hayır daha ihtimalli fazla mı yorumladım:)


Tun914030

Evet ya da hayir.. dogru olmaliydi


ErhanGkmen

Ya da yerine veya kabul etmiyor


yalmazahme1

o kadar hizli soylüyor ki yanlis kelimeler cikiyor


MevltKavak2

entweder oder birlikte bir kalıp halinde kullanıldığında ya... ya da anlamı veriyormuş. Translate öyle gösterdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.