Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kde je ten druhý člověk?"

Překlad:Where is the second man?

před 2 roky

4 komentáře


potaja

Proč není uznán člověk -" a human"? "A man" znamená muž, ne?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

human se pouziva maximalne v biologii, nebo pak jako pridavne jmeno 'lidsky'. Ale pokud se ptate, kde je ten druhy clovek, nikdy nereknete human. Man se pouziva jak pro clovek, tak pro muz. V dnesni dobe je ale cim dal tim rozsirenejsi pouzivat slovo 'person', tedy 'osoba', pokud referujeme obecne o nejakem cloveku neznameho pohlavi.

před 2 roky

DavidAdam1983

People není člověk?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"People" je množné číslo a znamená "lidé". Výjimečně se používá i v jednotném čísle, v tu chvíli znamená "lid". Množné číslo "peoples" pak znamená "lidy".

před 2 roky