"Der Junge, das Mädchen"

Çeviri:Oğlan , kız

January 25, 2016

13 Yorum


B.S.Aven

erkek ile oğlan arasında ne fark var?? O_o

January 25, 2016

SercanKaragoz

Erkek/Kadın bunlar cinsiyet. Oğlan denilen ise erkek çocuk. Mädchen'le de kız çocuğu belirtiyor; Junge ile de erkek çocuk. Türkçede kız çocuğu için ayrıca tanımlama olmadığından ona kız çocuğu, erkek çocuklara da oğlan deniliyor. En azından Duolingo çevirileri böyle.

February 24, 2016

znCdgU

Helal sana guzel ozetlemissin

June 24, 2017

Hande9057

Yalnız Der Junge'yi ayrı sorduğunda Genç kelimesi kabul ediliyor?

July 17, 2017

SteffiBookworm

Adjektiv:
genç - jung
Bu genç bir kiz. - Das ist ein junges Mädchen.

Nomen:
genç - der/ein Jugendlicher
Genç bir elma yer.
Der Jugendliche isst einen Apfel.

May 4, 2019

sedat443756

Almanca ifadeleri turkce karsiligini neden yaziyoruz.

May 4, 2019

Adyalis

Junge ye oglan demektense genc demek daha yakin degil mi ceviri olarak

May 12, 2019

Halime153128

Junge ve Mädchen nötr kelimeler olduğu için ikisinde de Das kullanmamız gerekmez mi

July 21, 2019

PXLc9

Der ve das ayrımını nasıl yapıyoruz?

July 24, 2019

SteffiBookworm

Artikel kelimesini kullanarak öğrenmelisin. Fakat onu biraz daha kolaylaştırabilecek bazı kurallar var, burada bazı fikirler bulabilirsiniz:
https://forum.duolingo.com/comment/27917142

July 27, 2019

merzgzel

"Der" ve "das" İngilizcedeki "the" gibi mi?

August 24, 2019

Languagelover..

evet ama aynı zamanda ingilizcedeki "this,that" anlamlarına da gelebilir

September 10, 2019

oktan1

Oğlan direk erkek çocuk için kullanılmalıdır. Örneģin , bir oģlum var denilir.Bir erkeģim var derseniz bu bir kadının sahip olduğu ve onu koruyan birini tanımlar. Koca/Bey / koruyucu/ Erkek cinsiyeti gibi. Oģlan bu nedenle Der Junge için birebir denktir.

September 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.