1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Mann isst den Apfel."

"Der Mann isst den Apfel."

Çeviri:Adam elmayı yiyor.

January 26, 2016

9 Yorum


GDninPanda

Çünkü burada den apfel demiş der den olmuş. Akkusativde der ve das'lar den oluyor. Ve anlamı da -ı olarak şey oluyor yani şöyle der apfel- elma, den apfel- elmayı

May 15, 2016

Mesut823845

Akkusativde sadece der den okuyor.Die ve Das da bir değişiklik yok

September 24, 2016

angeldream92

Merhaba :) Der yerine Den kullanmamız gerektiğini neye göre karar veriyoruz ? Burda neden Der olmadı...

December 6, 2016

DuruTEZCAN1

Çünkü burada adam elmayı yiyor demeliyiz.

Der Apfel deseydi elma ,den apfel elmayı

January 6, 2018

UtkuBayhan

İsmin -i halinde der den'e dönüşür burada 'elmayı' derken ismin -i hali olduğu için der den'e dönüşmüş

February 13, 2017

Zehranur351

Adam elmayı yer demek hatalı mı geniş zaman ve şimdiki zaman aynı mı kullanılıyor ?

July 31, 2018

cemal450358

Ses kulağıma ihr gibi geliyor.

January 2, 2019

Duo.......

Elmayı yer olmazmi

January 25, 2019

Tura194814

I'm comming

September 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.