1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Mann isst den Apfel."

"Der Mann isst den Apfel."

Çeviri:Adam elmayı yiyor.

January 26, 2016

10 Yorum


GDninPanda

Çünkü burada den apfel demiş der den olmuş. Akkusativde der ve das'lar den oluyor. Ve anlamı da -ı olarak şey oluyor yani şöyle der apfel- elma, den apfel- elmayı


UmutKaya163608

Yanlış bilgi verme. Sadece der den oluyor.


Mesut823845

Akkusativde sadece der den okuyor.Die ve Das da bir değişiklik yok


angeldream92

Merhaba :) Der yerine Den kullanmamız gerektiğini neye göre karar veriyoruz ? Burda neden Der olmadı...


DuruTEZCAN1

Çünkü burada adam elmayı yiyor demeliyiz.

Der Apfel deseydi elma ,den apfel elmayı


UtkuBayhan

İsmin -i halinde der den'e dönüşür burada 'elmayı' derken ismin -i hali olduğu için der den'e dönüşmüş


Fatih948633

esst olması gerek miyor mu? Essen yemek demek. En i çıkardık ve esst olacak


ulkucukurt49

Maalesef İch esse Du isst Er sie es isst Wir essen İhr esst Sie sie essen Şeklinde çekimleniyorlar :) iyi dersler


alazandac
<pre> Masculine Feminine Neuter Plural </pre>

Nom.(Subject) Der Die Das Die

Acc. (Object) Den Die Das Die

Dat. (Indirect Obj.) Des Der Des Der

Gen. (Possession) Dem Der Dem Den


aylanur707884

Adam elma yiyiyor ve adam elmayı yiyiyor nasıl farlediliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.