"Du isst das Brot."

Çeviri:Sen ekmeği yiyorsun.

2 yıl önce

9 Yorum


RavenNikol52

Ya insancik ekmek desem nolur ne ekmekmis ya

1 yıl önce

mersyna

ekmek yersin ?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Ekmek belirli olduğu için artikel ile kullanılmak zorunda.

2 yıl önce

ehla9
ehla9

Ya ama 'ekmek yersin' yazdığında yalnış diyor?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Du isst Brot. " oluyor o

2 yıl önce

yumumos

"Sen ekmek yersin" yazdım ve kabul etmedi, neden?

5 ay önce

MirzaSuzer

Sen bu ekmeği yiyorsun niye yanlış?

4 ay önce

smaolEmreD1

Sen ekmek yersin neden olmaz

3 ay önce

Dogan56130

Sen ekmek yiyorsun yazdın yanlış diyor. Saçmalık...

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.