Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du isst das Brot."

Çeviri:Sen ekmeği yiyorsun.

0
2 yıl önce

8 Yorum


RavenNikol1

Ya insancik ekmek desem nolur ne ekmekmis ya

1
Cevap ver10 ay önce

mersyna

ekmek yersin ?

0
Cevap ver2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Ekmek belirli olduğu için artikel ile kullanılmak zorunda.

2
Cevap ver2 yıl önce

ehla9

Ya ama 'ekmek yersin' yazdığında yalnış diyor?

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Du isst Brot. " oluyor o

0
Cevap ver1 yıl önce

yumumos

"Sen ekmek yersin" yazdım ve kabul etmedi, neden?

0
Cevap ver2 ay önce

MirzaSuzer

Sen bu ekmeği yiyorsun niye yanlış?

0
Cevap ver4 hafta önce

smaolEmreD1

Sen ekmek yersin neden olmaz

0
Cevap ver2 hafta önce