1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du isst das Brot."

"Du isst das Brot."

Çeviri:Sen ekmeği yiyorsun.

January 26, 2016

14 Yorum


Sonahuseynova

Neden Ben ekmek yiyorum denildikde "İch esse Brot" diyolar, amma Sen ekmegi yiyorsun denildikde- "Du isst das Brot" diyorlar. Fark ne ki?


k.gokce

Ekmek belirli olduğu için artikel ile kullanılmak zorunda.


sehla.alizade

Ya ama 'ekmek yersin' yazdığında yalnış diyor?


Selcen_Ozturk

"Du isst Brot. " oluyor o


BeautyKitt9

ben de onun için buraya geldim


RavenNikol52

Ya insancik ekmek desem nolur ne ekmekmis ya


getcho_crayon

"Sen ekmek yersin" yazdım ve kabul etmedi, neden?


MirzaSuzer

Sen bu ekmeği yiyorsun niye yanlış?


smaolEmreD1

Sen ekmek yersin neden olmaz


Dogan56130

Sen ekmek yiyorsun yazdın yanlış diyor. Saçmalık...


Yusuf12613

essen akv. aldığı için ekmeği deniyor herhalde


Melih524613

Sen ekmek yiyorsun yazdım ekmeği imiş ama bu haksızlık kabul edilmeliydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.