1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du isst das Brot."

"Du isst das Brot."

Çeviri:Sen ekmeği yiyorsun.

January 26, 2016

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

mersyna

ekmek yersin ?

January 26, 2016

k.gokce

Ekmek belirli olduğu için artikel ile kullanılmak zorunda.

January 28, 2016

mersyna

cheers again :)

January 28, 2016

MirzaSuzer

Sen bu ekmeği yiyorsun niye yanlış?

July 12, 2018

sehla.alizade

Ya ama 'ekmek yersin' yazdığında yalnış diyor?

September 6, 2016

Selcen_Ozturk

"Du isst Brot. " oluyor o

September 6, 2016

BeautyKitt9

ben de onun için buraya geldim

July 6, 2017

RavenNikol52

Ya insancik ekmek desem nolur ne ekmekmis ya

September 20, 2017

getcho_crayon

"Sen ekmek yersin" yazdım ve kabul etmedi, neden?

June 9, 2018

smaolEmreD1

Sen ekmek yersin neden olmaz

July 22, 2018

Dogan56130

Sen ekmek yiyorsun yazdın yanlış diyor. Saçmalık...

October 23, 2018

Yusuf12613

essen akv. aldığı için ekmeği deniyor herhalde

February 21, 2019

GizemSivri3

Şimdi ki zaman olup olmadığını nereden anlıyoruz ???

January 8, 2017

Nushap

Almanca da simdiki zaman yok yani ingilizcedeki ~ing ekinin karsiligi yok. Simdiki zaman ve genis zaman birlikte ele alinmaktadir. Turkce ceviri yapilirken Sen ekmek yersin de diyebilirsin. Sen ekmek yiyorsun da denilebilir.

October 18, 2017

ErsKaplan

Sanırım onun ayrımı yok

August 10, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.