"Itisimpossible."

Μετάφραση:Είναι αδύνατο.

πριν από 2 χρόνια

10 σχόλια


rozapana

Θα μπορουσε να μεταφραστει κ απιθανο, οπως νομιζω possible=πιθανο?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Possible, impossible = δυνατό, αδύνατο. Probable, improbable = πιθανό, απίθανο. Κατά μία έννοια το possible-4. σημαίνει και πιθανό αλλά το ζευγάρι probable-improbable περιγράφει καλύτερα την έννοια αυτή.

πριν από 2 χρόνια

rozapana

thanks a lot!!

πριν από 2 χρόνια

ilias984613

ναι δεν θα μπορουσε να ηταν αυτο ειναι αδυνατο

πριν από 2 χρόνια

Nikos248082

Or it is not possible

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Αυτό σημαίνει "δεν είναι δυνατόν" που έχει ακριβώς το ίδιο νόημα με το "είναι αδύνατο" αλλά εδώ μας ενδιαφέρει η ακριβής μετάφραση και όχι η νοηματική απόδοση της φράσης.

πριν από 2 μήνες

Christophe892080

Εγραξα δεν ειναι δυνατον :P

πριν από 4 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Νοηματικά μπορεί να είναι ακριβώς το ίδιο αλλά η μετάφραση δεν ταιριάζει.
Η πρόταση θα έπρεπε να ήταν: "It is not possible".

πριν από 2 μήνες

uoLL8
uoLL8

Καλημέρα σας! Έγραψα "είναι αδύνατον" και με απέρριψε. Ενώ στην Dropdown list υπάρχει η εκδοχή με κατάληξη σε "ν".

Φιλικά Κλε

Θυμήθηκα τι έλεγε ο Αστερίξ για τους Ρωμαίους. :)

πριν από 2 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Κύριε Κλεάνθη κάνετε πολύ καλή δουλειά!
Ευχαριστούμε για τις υποδείξεις σας.

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.