"It is impossible."

Μετάφραση:Είναι αδύνατο.

January 26, 2016

10 σχόλια


rozapana

Θα μπορουσε να μεταφραστει κ απιθανο, οπως νομιζω possible=πιθανο?

January 26, 2016

D_..
Mod

    Possible, impossible = δυνατό, αδύνατο. Probable, improbable = πιθανό, απίθανο. Κατά μία έννοια το possible-4. σημαίνει και πιθανό αλλά το ζευγάρι probable-improbable περιγράφει καλύτερα την έννοια αυτή.

    January 26, 2016

rozapana

    thanks a lot!!

    January 28, 2016

ilias984613

    ναι δεν θα μπορουσε να ηταν αυτο ειναι αδυνατο

    October 7, 2016

Nikos248082

    Or it is not possible

    July 16, 2017

Bacilic

    Αυτό σημαίνει "δεν είναι δυνατόν" που έχει ακριβώς το ίδιο νόημα με το "είναι αδύνατο" αλλά εδώ μας ενδιαφέρει η ακριβής μετάφραση και όχι η νοηματική απόδοση της φράσης.

    November 12, 2018

Christophe892080

    Εγραξα δεν ειναι δυνατον :P

    September 9, 2018

Bacilic

    Νοηματικά μπορεί να είναι ακριβώς το ίδιο αλλά η μετάφραση δεν ταιριάζει.
    Η πρόταση θα έπρεπε να ήταν: "It is not possible".

    November 12, 2018

uoLL8

    Καλημέρα σας! Έγραψα "είναι αδύνατον" και με απέρριψε. Ενώ στην Dropdown list υπάρχει η εκδοχή με κατάληξη σε "ν".

    Φιλικά Κλε

    Θυμήθηκα τι έλεγε ο Αστερίξ για τους Ρωμαίους. :)

    November 13, 2018

Bacilic

    Κύριε Κλεάνθη κάνετε πολύ καλή δουλειά!
    Ευχαριστούμε για τις υποδείξεις σας.

    November 13, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.