1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have shirts."

"They have shirts."

Překlad:Ony mají košile.

January 26, 2016

8 komentářů


PetrLokvenc

Větu jsem nedokázal správně přeložit, protože jsem zřetelně slyšel sloveso "has" místo "have" Vím, že už nemám moc dobrý sluch, ale [has] a {hev] je přece jen rozdíl...


kacenka9

muj sluch take neni z nejlepsich, ale jak v rychlem, tak v pomalem audiu slysim jasne HEF.


peter359781

To aky prízvuk tam mam použit ked mi nič neberie :D toto viem vysloviť ale aplikácia vyžaduje viac...


Lana881185

tiez s tym mam dost problem a moj notas slape fayn takze nieco bude asi v softveri


kacenka9

Cviceni na vyslovnost jsou dosti k nicemu. Ve francouzstine nerozumi obcas, ani kdyz to necham vyslovit tu pani, ktera to namluvila. Obcas naopak lide reknout "koza" a uzna jim to spravne vyslovenou dlouhou vetu. Vetsinou doporucujeme vypnout mikrofon a tim i tato cviceni, protoze jejich hodnota je pochybna.


pavel.bilik

Proč není správně: Mají košile. ?


ILoveLanguagesCZ

Proč ne oni? Ony je myslím gramaticky špatně


dagmar568010

Správně gramaticky je oni.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.