"Mitwelcher?"

Çeviri:Hangisiyle?

2 yıl önce

5 Yorum


candost2
candost2

Neden "welche" degilde "welcher" aciklarsaniz memnun olurum.

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

"Mit" edatı, yanına getirilen sözcüğü "Dativ" haline yani "-e haline" getirir. Dativ'de artikeli "die" olan sözcüklerin sonuna "-r" getirilir.

Tüm artikel kurallarını bir arada görmek için şuraya bakabilirsiniz. : https://www.duolingo.com/comment/12996802

2 yıl önce

candost2
candost2

Ama burda artikelin "die" olup olmadigini bilmiyoruz. Ya da bu soruda artikelin "die" oldugunu nasil anlariz?

2 yıl önce

Hatice751660

Mit welcher ya da Mit welchem şeklinde sorulabilir. Gösterilen nesneye göre.

2 ay önce

nurpinar

welche hicbirinde dativ degil. welchem olabilirdi ama.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.