"Mit welcher?"

Çeviri:Hangisiyle?

January 26, 2016

6 Yorum


candost2

Neden "welche" degilde "welcher" aciklarsaniz memnun olurum.

January 26, 2016

k.gokce

"Mit" edatı, yanına getirilen sözcüğü "Dativ" haline yani "-e haline" getirir. Dativ'de artikeli "die" olan sözcüklerin sonuna "-r" getirilir.

Tüm artikel kurallarını bir arada görmek için şuraya bakabilirsiniz. : https://www.duolingo.com/comment/12996802

January 28, 2016

candost2

Ama burda artikelin "die" olup olmadigini bilmiyoruz. Ya da bu soruda artikelin "die" oldugunu nasil anlariz?

February 7, 2016

Hatice751660

Mit welcher ya da Mit welchem şeklinde sorulabilir. Gösterilen nesneye göre.

November 6, 2018

nisa19212

Welcher ise artikeli die olan her hangi birseyden bahsediyor cunku die artikeli dativde der olur bu yüzden sonuna r geliyor, burdan anlayabilirsiniz

October 12, 2019

nurpinar

welche hicbirinde dativ degil. welchem olabilirdi ama.

October 6, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.