Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Mit welcher?"

Çeviri:Hangisiyle?

0
2 yıl önce

4 Yorum


candost2
candost2

Neden "welche" degilde "welcher" aciklarsaniz memnun olurum.

1
Cevap ver2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

"Mit" edatı, yanına getirilen sözcüğü "Dativ" haline yani "-e haline" getirir. Dativ'de artikeli "die" olan sözcüklerin sonuna "-r" getirilir.

Tüm artikel kurallarını bir arada görmek için şuraya bakabilirsiniz. : https://www.duolingo.com/comment/12996802

5
Cevap ver2 yıl önce

candost2
candost2

Ama burda artikelin "die" olup olmadigini bilmiyoruz. Ya da bu soruda artikelin "die" oldugunu nasil anlariz?

4
Cevap ver2 yıl önce

nurpinar

welche hicbirinde dativ degil. welchem olabilirdi ama.

0
Cevap ver1 yıl önce