"Mój brat je dwa razy więcej niż ja."

Tłumaczenie:My brother eats twice as much as me.

2 lata temu

10 komentarzy


jagodab1

Co to znaczy as i kiedy sie to dodaje ?

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Dosłownie, "dwa razy więcej niż" znaczy "two times more than".

Możemy mówić tak, ale "twice as much as" jest bardziej popularne ("twice" = "two times")

trzy razy więcej niz
"three times as much as"
(też "three times more than")

itp.

1 rok temu

OriEv
OriEv

As znaczy "jak", jest również sformułowanie ".... as ... as... " co oznacza dosłownie "tak jak". Przykład: he is as good as me. Czyli: jest tak dobry jak ja.

4 miesiące temu

dmsk21

test

8 miesięcy temu

dmsk21

test

8 miesięcy temu

Ann153615

Twice more for me też zaliczylo

3 miesiące temu

Ann153615

Than me* sorki za błąd

3 miesiące temu

RobertMurawski
RobertMurawski

Dlaczego "much" jest dobrze, a "more" źle?

2 tygodnie temu

Gwiazdka112

To prawda:)

2 lata temu

gamerowiecpro02

Nie mam brata XD (............._....................._.)

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.