1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Тут гарне обслуговування."

"Тут гарне обслуговування."

Переклад:The service is good here.

January 27, 2016

5 коментарів


Sultanidze

Підкажіть, варіант "Here is a good service." має право на життя?


q9GH1

"Here is" хіба не означає "Ось/Це" і така фраза означатиме "Оце і є правильне обслуговування"?


Perstar

На мій погляд має. Навіть більше ніж запропонований варіант


Rol-X1

Також цікавить чим відрізняється варіант "Here is a good service"


Maksym300222

There is a good service here

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.