"Ποιος πίνει γάλα;"

Μετάφραση:Who drinks milk?

January 27, 2016

6 σχόλια


Eleftheria780787

Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί εδώ δεν χρησιμοποιούμε το βοηθητικό ρήμα do αφού έχουμε ερώτηση;

March 21, 2019

jaye16
Mod

Όταν η λέξη ερώτημα είναι στη θέση του υποκειμένου δεν χρησιμοποιούμε το "do/does/did"

Π.χ. Who is hungry? I am hungry. (who=I το υποκείμενο)

Αν είναι στη θέση του αντικειμένου το χρησιμοποιούμε το do, does, did.

Π.χ. "Who do you meet?" "I meet Steven." (who = Steven το αντικείμενο)

April 9, 2019

kostopoulos_nik

Γιατί μπήκε η κατάληξη "ing" ;

January 27, 2016

D_..
Mod

    Υπάρχουν δύο ενεστώτες στα αγγλικά, ο απλός (he/she/it drinks) και ο διαρκείας (he/she/it is drinking). Ο διαρκείας σχηματίζεται με το βοηθητικό ρήμα to be + κατάληξη -ing στο κυρίως ρήμα.

    February 2, 2018

Zeni53996

    Που;

    February 2, 2018

john152929

    Θα ήθελα σας παρακαλώ τη διαφορά μεταξύ του who και which. Πάντα το κάνω λάθος.

    September 9, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.