"Everyone likes him."

Переклад:Він усім подобається.

2 роки тому

13 коментарів


HennadiiKozyr

кожен подобається йому - чому так не можна?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ваш варіант значно ближчий до "Everyone is liked by him", а "Everyone likes him" це все ж "Він подобається всім/кожному". :)

1 рік тому

gtc2015

(саркастично сміючись) Але "Він кожному подобається." на приймається, лише "Він усім подобається."

ПС
"Повідомити..." нажав, але так само сміючись.

ППС
"Кожному подобається він" приймається.

1 рік тому

Nordry
Nordry

Я, звичайно, перепрошую, але... я відповідала на коментар, де взаємозмінені об'єкт і суб'єкт дії: у завданні "він" виступає суб'єктом, на який чиниться дія ("він подобається"), а у варіанті, запропонованому шанивним Геннадієм, "він" виступає джерелом дії, об'єктом ("подобається йому"). Саме тому я навмисне використала варіант перекладу, ближчий до буквального (вказавши обидва можливих варіанти перекладу "everyone", оскільки це слово в обговореннях вже викликало чимало плутанини), щоб підкреслити цю різницю. Тому щиро сподіваюся, що Ваш сарказм був направлений лише на Дуо, бо вплинути на процес додавання варіантів я можу лише так само, як і Ви :)

1 рік тому

gtc2015

сподіваюся, що Ваш сарказм був направлений лише на Дуо

Я думав, це очевидно.

Хоча... Дуо критикувати не можна! Це найкраще, що в нас тут є! :)

Я лише повідомив, як цікаво зараз підібрані варіанти перекладу... :)

ПС

вплинути на процес додавання варіантів я можу лише так само, як і Ви :)

Make Duo Great Again! :)

1 рік тому

Rost72
Rost72

,,Кожен любить його,,-не приймає,як вірну відповідь.

1 рік тому

gtc2015

Тому що тут не "Everyone LOVES him".

9 місяців тому

ascay
ascay

насувається питання , чому з множиною everybody ( усі ) вживається likes ? дякую, якщо хтось дасть вичерпну аргументацію. Цитата " Everybody hears me. (Усі чують мене.) "

9 місяців тому

gtc2015

З everybody все дуже просто - у англійській це однина. Навіть хоча б тому, що дослівно це слово перекладається не "всі", а "кожне тіло", тобто "кожен".
А при перекладі там, де ми не вживаємо "кожен", ми можемо (мусимо) перекласти це слово як "всі".

І як Ви могли прочитати тут:

Різниця між everyone та everybody полягає у тому, що everybody узагальнює, а everyone вказує на кожного з загального числа:
Everybody can do it. (Усі можуть зробити це.)
Everyone can do it. (Кожний може це зробити.)

("Насувається питання" - не чув такого виразу у житті. Знайшов його зараз у Франка та Коцюбинського. Академічний словник позначає це як "діалектне" і "застаріле". Тому просто цікаво - Ви де таке чули?)

9 місяців тому

RzKG6
RzKG6

«Він кожному подобається» не приймає.

4 місяці тому

gtc2015

Тут зараз можна лише натиснути "Повідомити" - "Моя відповідь має бути прийнята"...

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.