Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What are your interests?"

Tłumaczenie:Jakie są wasze zainteresowania?

2 lata temu

14 komentarzy


bat400870

Zysk to profit, gain

2 lata temu

netis7
netis7

Wiem, ale ja również na początku tej lekcji miałem obrazki i tam zysk był tłumaczony jako interest...

2 lata temu

PrzemasG

Dokładnie tak samo napisałem. Jeśli zysk to intrest a nie profit, to tutaj też powinno być chyba konsekwentnie?

2 lata temu

a.anes

Interest jako rzeczownik jest zyskiem lub zainteresowaniem (i nie tylko), a dzięki niekonsekwencji tych zdań rowniez mozna sie czegos nauczyc

2 lata temu

netis7
netis7

Moim zdaniem jest tu jednak błąd po stronie Duolingo. Na początku tej lekcji są obrazki do wybrania jako słowo zysk. I tu powinno być słowo angielskie profit. Nie było więc wybrałem interest choć wg mnie to słowo bliskoznaczne i nie znaczy bezpośrednio zysk, tylko interes, udziały czyli biznes, firma, czy też jej akcje. Może też znaczyć odsetki ale to wszystko nie jest do końca tożsame z zyskiem. I oczywiście jest drugie odmienne od powyższych znaczenie słowa interest - zainteresowania, hobby, zaciekawienie.

Źródła:

  1. google translator: https://translate.google.pl/?hl=pltab=wT#en/pl/interest

  2. bab.la: http://pl.bab.la/slownik/angielski-polski/interest

  3. diki: https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=interestsource=opensearch

Tak więc na początku powinno być albo zysk - profit, albo zainteresowanie - interest

2 lata temu

angielski623572

A jak bedzie - co Ciebie interesuje? Proszę o odpowiedz tych mądrzejszych

7 miesięcy temu

Sylwia271301

Może być tak samo jak w przykładzie, czyli "What are your interests?" - Jakie są twoje/wasze zainteresowania. [YOUR znaczy i TWOJE i WASZE]

Może też być "What are YOU interested in" - Co cię/was interesuje. [YOU - ty, wy, ciebie, was]

3 miesiące temu

Magda146920

what do you interests?

7 miesięcy temu

Artur559474

What interests do you like.

5 miesięcy temu

duolingo806221

Ale your -to znaczy twoje

1 rok temu

Magda146920

Your to znaczy-Twoje , Wasze

1 rok temu

SpeSTheNob

Doulingo wprowadza w blad a pozniej tlumaczysz: jakie sa twoje zyski...

1 rok temu

AS4k910J

A nie zyski???

2 lata temu

bat400870

A Tobie chodziło może o odsetki

2 lata temu