1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We read the words."

"We read the words."

Переклад:Ми читаємо ці слова.

January 27, 2016

3 коментарі


MishaMisha6

Жахлива вимова, неможливо розібрати який артикль "а" чи "the". Хоча в аудіопитанні обидва з них можуть бути правельні.


Fb8U1

Нам треба звикати до вимови у реальній англійській. Слова зливаються, при цьому деякі звуки майже зникають, або змінюються в залежності від звукового оточення. У цьому реченні найскладніше read the. Підряд ідуть близькі звуки d і th. Вони не розділяються паузою, а плавно переходять один в інший, тому нам складно почути обидва звуки.

Ось відео про злиття в англійській мові. Якщо Ви прослухаєте до кінця, то просунетесь ще на крок у пізнанні англійської. https://youtu.be/ra0_VIbwNnE


Fb8U1

Words - множина, тому неозначений артикль бути не може.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.