Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We read the words."

Переклад:Ми читаємо ці слова.

0
2 роки тому

3 коментарі


MishaMisha6

Жахлива вимова, неможливо розібрати який артикль "а" чи "the". Хоча в аудіопитанні обидва з них можуть бути правельні.

0
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Words - множина, тому неозначений артикль бути не може.

0
Відповісти9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Нам треба звикати до вимови у реальній англійській. Слова зливаються, при цьому деякі звуки майже зникають, або змінюються в залежності від звукового оточення. У цьому реченні найскладніше read the. Підряд ідуть близькі звуки d і th. Вони не розділяються паузою, а плавно переходять один в інший, тому нам складно почути обидва звуки.

Ось відео про злиття в англійській мові. Якщо Ви прослухаєте до кінця, то просунетесь ще на крок у пізнанні англійської. https://youtu.be/ra0_VIbwNnE

0
Відповісти4 місяці тому