Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I have to return the book."

Překlad:Musím vrátit tu knihu.

před 2 roky

5 komentářů


MartinKrivan

Stále se "peru" s I have a I must. Pokud obojí říká "já musím", pak jaký je mezi těmito výrazy rozdíl?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Pozor, "I have" samo o sobě znamená "Já mám". Sloveso "muset" se dá vyjádřit výrazy "have to" a "must", první je o něco méně důrazný než druhý.

před 2 roky

JarmilaKre

Co není správného ve větě. Musím vrátit tu knihu

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Je to náš hlavní překlad, tak jsme s ním spokojeni.

před 1 rokem

pavel.bilik

Ale program mi ho neuznal a nabízí zcela shodný. Totéž se asi stalo tazatelce. Můžete to prosím prověřit?

před 1 rokem