1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was wollen Sie tun?"

"Was wollen Sie tun?"

Çeviri:Siz ne yapmak istiyorsunuz?

January 27, 2016

6 Yorum


candost2

Sie büyük yazıldığı için burada "siz" anlamına gelmez mi?


Kongekrabbe

Kesinlikle doğru! Bunu düzeltmeleri lazım, şu anki tercüme yanlış.


Mahoni35

wollen ve Sie varsa çoğul onun için machen yada tun olabilir.


sleeper_zZZz

"tun" ile "machen" arasındaki fark nedir ?


Hseyin491097

CEVABI DOĞRU YAZDIM AMA BÜYÜK HARFLE YAZDIĞIM İÇİN KABUL ETMEDİ


Hseyin491097

Yine büyük yazmışım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.