Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Was wollen Sie tun?"

Çeviri:Siz ne yapmak istiyorsunuz?

2 yıl önce

4 Yorum


candost2
candost2

Sie büyük yazıldığı için burada "siz" anlamına gelmez mi?

2 yıl önce

Kongekrabbe
Kongekrabbe

Kesinlikle doğru! Bunu düzeltmeleri lazım, şu anki tercüme yanlış.

2 yıl önce

Mahoni35

wollen ve Sie varsa çoğul onun için machen yada tun olabilir.

1 yıl önce

sleeper_zZZz

"tun" ile "machen" arasındaki fark nedir ?

2 yıl önce