"Whoreceivesthekey?"

Çeviri:Anahtarı kim teslim alır?

2 yıl önce

7 Yorum


gkn29
gkn29

Anahtarı kim alır

2 yıl önce

bacio_
bacio_

Cevaplardan biri de bu olabilir.

1 yıl önce

opsiyonel-kisi

receive in iletmek anlamı yok mu?

2 yıl önce

Ademalper1

Take olur mu bu cümleye ?

5 ay önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"Anahtarı kim kabul eder?" Doğru olmaz mı ?

2 yıl önce

ahmetefe1903

Tabii Ki HAYIR

1 yıl önce

ingilizcem9

Bence doğrusu kim anahtarı alır olmadı. Çünkü sorulan anahtar değil kişi.

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.