"She appeared in my house."

Fordítás:Megjelent a házamban.

January 28, 2016

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Vivien546889

Ő megjelent az én házamban


TthKlmn

Megjelent= jelent meg, vagy az egyik jelentése hogy eltávozott?


johalasz46

Appear = megjelenik, mutatkozik, szerepel, feltűnik. látszik, vmilyennek tűnik - a szótár szerint. Problémás esetekben érdemes használni. Így jobban megérthető a Duó bonyolultnak tűnő mondata is. Sok angol szónak van sok jelentése (pl. have, take, make. go,...stb.). - 2020.12.


Szabarine

előfordult hogy a duo az in my place és in my houst nálamnak fordította igy én is azt írtam hogy megjelent nálam. most nem fogadta el.nem elég következetes ettől függetlenül jó hogy van.


LszlSimon4

A nő megjelent a házamban. Nem fogadta el.


FerencBalc

Megjelent az otthonomban. Miért nem jó?


johalasz46

Otthonom:= my home.- 2020.12.


Katalin5246

Majdnem az egész napi feladat elvégzésemnél hibának minősítették, ha nem tettem ki a személyes névmást. Ha meg, Mint ebben az estben is használtam az" ő ", akkor hiba lett. Mikor kell , és mikor nem kell ,kirakni a mondat elején. Ha személyről van szó,már ezen a szinten röstellem, hogy ilyenek miatt hibapontot kapok!!!


kakamaka10

feltünt a házamban

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.