"Where were you born?"

Tłumaczenie:Gdzie się urodziliście?

January 28, 2016

17 komentarzy


Fifracat

A dlaczego jest niepoprawne "gdzie się urodziliście"?

February 6, 2016

mattolech

Potwierdzam

April 2, 2017

geconick

gdzie urodziliście się - to dlaczego to jest żle?

September 29, 2017

MariuszKirko

Powinno też zaliczyć Gdzie urodziluscie sie

December 17, 2016

MichaView

A po co to "were"?

March 29, 2016

jankobill

Słowo"were" wskazuje na czas przeszły/czas przeszły od "be"-lp."was "/,w dosłownym tłumaczeniu:Gdzie byłeś urodzony.

April 30, 2016

kiciunia1

No właśnie, to dlaczego nie zalicza mi gdzie się urodziłeś? Dlaczego musi być urodziłyście się" ?

March 18, 2018

laryhomar

To jest strona bierna w czasie Past Simple :)

July 15, 2016

Ryszard1956

Dlaczego to zdanie jest w l. mnogiej ? where =byles ,bylas ,byly ja przetlumaczylem ; gdzie sie urodziles ? ; i to jest nie poprawne ? Ryszard

February 12, 2018

Ella18545

Gdzie się urodziłeś?

March 16, 2019

w.siudek

tez nie doszukalem się tu liczby mnogiej, czy czegos nie rozumiem

January 10, 2017

Angelika769190

W szpitalu

August 22, 2017

Krystyna915048

w jęz. polskim zaimek zwrotny "się" może być stawiany zarówno przed jak i po czasowniku. Obie formy są poprawne. Nie ma więc błędu, gdy powyższe zdanie przetłumaczy się "gdzie się urodziliście" zamiast "gdzie urodziliście się".

January 9, 2018

DanPost2

W jęz. polskim zaimek zwrotny "się" może być stawiany zarówno przed jak i po czasowniku.
Jeżeli wcześniej zwracają Państwu uwagę ludzie mówiący nieźle po polsku to reagujcie, a nie bzdurzycie o błędach, gdzie ich nie ma.

April 6, 2018

magorzataJ529309

microphone doesn't work

May 14, 2018

Tadeusz573606

Dlaczego zalicza tylko liczbę mnogą?

September 14, 2018

Hanna727662

A ja uważam że " gdzie się urodziłaś?" jest też dobrze. Ale bardzo trzebaby rozbudować aplikację uwzględniającą wszystkie możliwe odpowiedzi, więc podporządkuję się i napiszę następny raz tak jak aplikacja wymaga.

May 2, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.