1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Not all children like apples…

"Not all children like apples."

Překlad:Ne všechny děti mají rády jablka.

January 28, 2016

8 komentářů


HynekB

Určitě by šlo i jako tvrzení : Ne všechny děti rády jablka .


Lubomrtcha

To by bylo mnohem přesnější


Voyta
Mod

Významově ano, ale to je řečeno dost hovorově, a hovorové výrazy kurz nepřijímá.


kacenka9

chybi vam v te vete sloveso


fismanj

A od kdy musí být v češtině ve větě sloveso? Může být skryté. Tohle by se mělo uznávat


kacenka9

skryte sloveso? Muzete mi dat priklad ceske vety, ktera nema sloveso?


Zdenek412998

Proc neni uznan preklad " Vsechny deti nemaji rady jablka." Vyznamove to prece Vasemu prekladu odpovida. Dekuji


TomLukovic

Všichni, všechny... táto čeština ma zabije

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.