Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I have a yellow sponge."

Překlad:Mám žlutou houbu.

před 2 roky

2 komentáře


ViktorUksa

Mně to taky nepřijalo 'Mám žlutou...' , ale zřejmě to souvisí se slovesem mít. Protože například u věty 'Cestujeme společně' se 'My' nevyžaduje a je to dokonce hlavní překlad. Nebo jak to tedy je? U slovesa 'být' je to jednoznačné, tam musí být 'My jsme'.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

'mam zlutou houbu', tedy bez 'ja' je i hlavni preklad. Prijimame s i bez. A troufam si rict, ze chybejici zajmeno nebo naopak prebyvajici tam, kde by se v CJ dalo vyhodit, mame opravdu skoro vsude spravne. Tohle jsme vychytali dost ze zacatku. Cestina nic takoveho nevyzaduje a proto to vsude je s i bez zajmena. Jestli ne, tak hlaste hned u vety, ale vetsinou to byva jina chyba.

před 1 rokem