Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The fair"

Μετάφραση:Το παζάρι

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


Pnoas

Απάντησα «Το δίκαιο» και την αναγνώρισε ως λάθος απάντηση.

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Fair σημαίνει δίκαιο μεν, είναι επίθετο δε και δεν στέκει μόνο του χωρίς ουσιαστικό. Το δίκαιο με την έννοια του νόμου είναι "law". Π.χ. "a fair judgement" = "μία δίκαιη κρίση" αλλά "ποινικό δίκαιο" = "criminal law".

πριν από 2 χρόνια

Pnoas

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

πριν από 2 χρόνια

nicol100nicol

Απάντησα λουνα παρκ και το αναγνώρισε λάθος

πριν από 2 χρόνια

violetta596077

απαντησα πανυγήρι και το εβγαλε λάθος

πριν από 1 χρόνο

PHDsWD

Επίσης σημαίνει ωραίος-ξανθός-ευνοϊκός...

πριν από 2 μήνες