1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eine Frau isst den Apfel."

"Eine Frau isst den Apfel."

Çeviri:Bir kadın elmayı yiyor.

January 29, 2016

5 Yorum


MaliDalyan

Elmayı yiyor yerine elma yiyor yazdim yanlis dedi


GencerYiit

Aynen bana da öyle dedi çok saçma


jkk1907

Den bildiğim kadarıyla article degil cümledeki kullanim ozelligi nedir?


mrtokn

"Den" burada "elma" nın sonuna eklenen "yı" eki gibi bir ek


karadut9

Er isst das apfel ve er isst den apfel arsındaki fark ne ikisi de o elmayı yiyor anlamına gelmiyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.