Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Children like games."

Překlad:Děti mají rády hry.

před 2 roky

8 komentářů


Terry402481

Proc ne 'radi'?

před 1 rokem

widle
widle

Protože "děti" se v množném čísle skloňují podle vzoru "kosti", což je ženský rod. Ale to vás měli naučit ve škole.

před 1 rokem

lko7
lko7

Prosim vas,proc neni u games zadny clen?

před 2 roky

widle
widle

Je to množné číslo. U množného čísla je neurčitý člen prázdný.

před 2 roky

Jan529034

Dobrý den a proč ne "děti rády hry" to je snad to samé jako "děti mají rády hry", nebo ne?Děkuji

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Trosku v te vete chybi sloveso.

před 11 měsíci

Viera907357

Děti si rády hrají. Šlo by to tak přeložit?

před 11 měsíci

widle
widle

To by bylo Children like to play.

před 11 měsíci