"I drive."

Překlad:Řídím.

1/29/2016, 10:39:20 AM

11 komentářů


Knofl1

Proč nelze přeložit "jedu"? Děkuji.

1/29/2016, 10:39:20 AM

widle

Protože "drive" je konkrétnější případ jízdy, a to takový, kde sedíte za volantem. V nějakém složitějším sdělení to možná bude občas zaměnitelné, ale tahle věta sděluje právě a pouze to, že řídím, a není důvod použít obecnější slovo.

1/29/2016, 10:48:16 AM

David692129

Dobrý den, zeptám se tedy, proč není v nabídce "řídit"?

6/23/2017, 3:44:52 PM

nueby
Mod

Protože překládáme větu I drive., nikoliv To drive.

6/23/2017, 5:28:17 PM

David692129

Mám na mysli slovo drive. Dle slovníku má význam řídit a vtom případě by bylo I drive - řídím

6/23/2017, 6:20:23 PM

DvorakMilan

také mě to zmátlo, napsal jsem "řídím" ale na základě kontroly podle nápovědy jsem to pak změnil na "jedu", což je chyba. Takže by tam mělo být jako první v nabídce uvedeno drive - řídit,aby měla ta nápověda nějaký smysl.

3/7/2018, 11:03:46 AM

alexander.pesak

v předchozím kroku: drive slowly = jeď pomalu. tady"i drive" nerovná se jedu? trochu schizofrenie...

12/24/2018, 7:19:08 AM

moldway

když řídím, tak jedu - navíc v nápovědě máte pouze jedu, vůbec se tam řídím nevyskytuje

2/8/2018, 12:11:55 AM

JiNeern

Ale obráceně to neplatí: když jedu, nemusím nutně řídit (mohu být spolujezdec, mohu jet taxíkem nebo hromadnou dopravou). Uznávají se pouze synonyma, nikoli obecnější pojmy.

2/19/2018, 12:56:47 AM

petranova1

Mam to napsano spravne a hodnoti me to jako chybu, a porad dokola.

10/17/2017, 8:23:41 PM

widle

V téhle diskusi je rozepsáno, v čem mohl být problém: https://www.duolingo.com/comment/18932785

10/17/2017, 8:34:02 PM
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.