1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The cook likes children."

"The cook likes children."

Переклад:Цей кухар любить дітей.

January 29, 2016

15 коментарів


green88peace

За це 7 років дають


crQA4

ха ха ха)))))


yeVa699416

Я також про це подумала!!!


Duolingo921971

Cook це також готувати Я могла написати готувати і все було б не правильно


Nordry

В англійській мові багато слів можуть одночасно мати значення як іменника, так і дієслова (а ще - прикметника, прислівника і не тільки), у таких випадках на допомогу приходять інші члени речення. У даному випадку легко зорієнтуватися - перед дієсловами артиклі, на відміну від іменників, не вживаються.


.sOOn.

Чому "... likes children", а не "... loves children"? Або як варіант відповіді, добавте будь ласка: "Цьому кухару подобаються діти"


EdKzzM

І він їх чудово готує


Sanyol89

I am enjoying this kind of phrases)


OlexZi

Ммм... Чорний гумор


Serhiy102086

Кухарка любить дітей.


sanioktorgovisa

підкажіть як розуміти слово like, вонож також пeрeкладається як ніби


Nordry

Вони вживаються у зовсім різних за значенням реченнях, тому з практикою ви обов'язково навчитеся відрізняти, коли саме "like" перекладається як "ніби". Наприклад, із таким значенням слова дане речення мало б виглядати так: "The cook is like a child" - "Цей кухар наче дитина".


Vlad17i

Як сказати: "Цього кухара люблять діти"?


Andreinlion

Я думваю так,але це не точно)

Childrens like the cook


Lily_white

Не існує слова childrens. Хіба що як присвійна форма. Children - діти, child - дитина.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.