1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це мій транспортний засіб."

"Це мій транспортний засіб."

Переклад:It is my vehicle.

January 29, 2016

4 коментарі


ORUc589774

The vehicle is mine - чому помилка?


HennadiiKozyr

there is my vehicle - чому не правильно


Oleh784389

Тому що "there" означає "там"


Nordry

Не зовсім так." There is", "there are" - сталі конструкції в англійській мові, які сприймаються як "є, існує". Тому "There is my vehicle" - "Є мій транспортний засіб"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.