Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ein Tier frisst einen Apfel."

Çeviri:Bir hayvan bir elma yiyor.

2 yıl önce

6 Yorum


ibow0

frisst fiilinde akkusativ kullanılması gerektiğinden mi ein değilde einen kullanılıyor

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

2 yıl önce

Mce23

Ek bilgi. Hayvanların yemek yediğini belirtirken fressen kullanılır ve bu fiil insanlar için kullanılmaz ( bir istisna dışında: du frisst wie ein Schwein= domuz gibi yiyorsun )

2 yıl önce

BatuhanSafa

bir hayvan bir elmayı yiyor neden olmaz ?

2 yıl önce

wZMKTx5S

Hayvan elmayı. yiyor doğru olmalı

1 yıl önce

kadife11

Off ya bu almanca amcanin deedi bitmiyor

8 ay önce