Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ein Tier frisst einen Apfel."

Çeviri:Bir hayvan bir elma yiyor.

0
2 yıl önce

11 Yorum


ibow0

frisst fiilinde akkusativ kullanılması gerektiğinden mi ein değilde einen kullanılıyor

3
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

2
Cevap ver2 yıl önce

Mce23

Ek bilgi. Hayvanların yemek yediğini belirtirken fressen kullanılır ve bu fiil insanlar için kullanılmaz ( bir istisna dışında: du frisst wie ein Schwein= domuz gibi yiyorsun )

2
Cevap ver1 yıl önce

BatuhanSafa

bir hayvan bir elmayı yiyor neden olmaz ?

0
Cevap ver1 yıl önce

wZMKTx5S

Hayvan elmayı. yiyor doğru olmalı

0
Cevap ver1 yıl önce

kadife11

Off ya bu almanca amcanin deedi bitmiyor

0
Cevap ver5 ay önce

CihanManav

ARAKDAŞLAR BUNLARI GENEL ZAMAN ÇEKİMLERİNE GÖRE YAZALIM TÜRKÇELERİNİ !!

-1
Cevap ver1 yıl önce

emreh_lacr
emreh_lacr

Neden ein apfel hatali mudur?

-2
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. Almancada fiil akkusativ nesne istiyorsa belirli de olsa (der - den Apfel) belirsiz de olsa (ein - einen Apfel) akkusativ olur.

1
Cevap ver2 yıl önce

erdiertan

akkusativ nesne istemek tam olarak nedir, açıklayabilir misiniz ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiil akkusativ (yani ismin belirtme hali, i hali) haldeki nesnelerle kullanılıyor demek

3
Cevap ver1 yıl önce