"Ein Tier frisst einen Apfel."

Çeviri:Bir hayvan bir elma yiyor.

January 29, 2016

6 Yorum


Mce23

Ek bilgi. Hayvanların yemek yediğini belirtirken fressen kullanılır ve bu fiil insanlar için kullanılmaz ( bir istisna dışında: du frisst wie ein Schwein= domuz gibi yiyorsun )

August 17, 2016

ibow0

frisst fiilinde akkusativ kullanılması gerektiğinden mi ein değilde einen kullanılıyor

August 7, 2016

Selcen_Ozturk

evet

August 7, 2016

BatuhanSafa

bir hayvan bir elmayı yiyor neden olmaz ?

October 2, 2016

wZMKTx5S

Hayvan elmayı. yiyor doğru olmalı

February 15, 2017

kadife11

Off ya bu almanca amcanin deedi bitmiyor

February 12, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.