Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She listens to her mother."

Překlad:Ona poslouchá svou matku.

před 2 roky

6 komentářů


EzoHrabo
EzoHrabo

Ako by bolo ,,ona posloucha jeji matku,, ?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"She listened to her mother", případně "She was listening to her mother". Slovesa minulého času vás v tomto kurzu čekají až za nějakou dobu.

před 2 roky

EzoHrabo
EzoHrabo

Ja som nemyslel minuly cas, myslel som to tak ze neposloucha svoju matku, ale matku napr. svojej kamaratky (her mother), vyzerala by veta rovnako?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Jo, asi bych se neměl snažit odpovídat v tak pozdních hodinách. Ano, věta by zněla úplně stejně, protože angličtina nemá zvratná přivlastňovací zájmena. Nicméně pokud řeknete "She listenes to her mother", bude každý předpokládat, že se tím myslí její vlastní matka a ne matka někoho jiného.

před 2 roky

Anicka204

Proč ne ,,Ona slysi jeji matku" ?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze slyset je 'hear', listen je 'poslouchat'

před 1 rokem