Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz de genciz."

Çeviri:We are also young.

2 yıl önce

11 Yorum


KanyBoy
KanyBoy

We are young too. bu doğru kabul edilebilir mi?

1 yıl önce

bhelinn
bhelinn

Evet, edilir.

1 yıl önce

HaleSena

Evet

6 ay önce

burcu12345

Also yerine at gelemez mi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

at? at asla dahi anlamındaki de anlamına gelmez

2 yıl önce

receptoklu

we are youn as well ..... lütfen benimde doğru yaptıgımı söyleyin :)

2 yıl önce

SuppyS

We are teens too olmaz mı?

11 ay önce

Uygar524325

"we are young either " yanlış diyor sizcede yanlışmı ?

8 ay önce

nfjj10

Either olumsuz cumlelerde kullanılır

1 ay önce

sude819793

Also sona gelemez mi? We are young also seklinde

3 ay önce

arbulut2

we are teenager too ?

3 ay önce