Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz de genciz."

Çeviri:We are also young.

0
2 yıl önce

10 Yorum


KanyBoy
KanyBoy

We are young too. bu doğru kabul edilebilir mi?

1
Cevap ver1 yıl önce

bhelinn

Evet, edilir.

1
Cevap ver1 yıl önce

HaleSena

Evet

0
Cevap ver4 ay önce

burcu12345

Also yerine at gelemez mi

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

at? at asla dahi anlamındaki de anlamına gelmez

1
Cevap ver2 yıl önce

receptoklu

we are youn as well ..... lütfen benimde doğru yaptıgımı söyleyin :)

0
Cevap ver2 yıl önce

SuppyS

We are teens too olmaz mı?

0
Cevap ver9 ay önce

Uygar524325

"we are young either " yanlış diyor sizcede yanlışmı ?

0
Cevap ver5 ay önce

sude819793

Also sona gelemez mi? We are young also seklinde

0
Cevap ver1 ay önce

arbulut2

we are teenager too ?

0
Cevap ver1 ay önce