1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця публіка знала цю групу."

"Ця публіка знала цю групу."

Переклад:The audience knew the group.

January 30, 2016

13 коментарів


O.Yevhen

А чому the public knew the band не підходить?

Я розумію, що в розділі мистецтво вивчаються інші слова, но при проходженні повторення завдання можуть бути хоч звідки і ти не знаєш де і що подавалося


Nordry

Загалом "публіка" теж мало б підходити, але, як на мене, "audience" - більш "вузьке" за значенням слово, ніж "public", і стосується не стільки публіки взагалі, скільки саме слухачів, шанувальників музичного мистецтва (тобто тих, хто сприймає мистецтво на слух (від слова "audio")). Адже публіка як "public" може бути різною.


rodrumt

Думаю, варто зарахувати, як правильну відповідь, адже якщо розглянути публіку, яка сидить на концерті і слухає групу, то не завжди можна сказати, що всі люди на концерті саме audience, яка добре розбирається в цій музиці чи любить цю групу, але всі могли знати цю групу і, оскільки всі зібрані разом, то їх можна назвати the public.


Drliadyk

the audience knew the band


Comet_Nina

А чому band не підходить?


Dmy_S

При перекладі монетка модератора впала не тим боком )


tarazu

написав один раз group - неправильно, треба band. ok, вдруге написав band - неправильно, треба group. Ви реально монетки кидаєте? капець


Dmy_S

The public knew the band - не підходить.
The public knew the group - не підходить.
The audience knew the band - не підходить.
У модераторів, виявляється, не монетка, а цілий кубик Рубика.


Kolodun

у мене аналогічне питання???


Nazaro8

Скажіть будьласка яка різниця між словом knew & know?


Nordry

"Knew" - 2га форма минулого часу для неправильного дієслова "know": know - knew - known.


jDzZ8

Knew це 2 форма дієслова know (past simple) в минулому часі

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.