1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Why do I need permission?"

"Why do I need permission?"

Překlad:Proč potřebuji povolení?

January 30, 2016

8 komentářů


Seker571777

překlad "Proč potřebuji propustku?" by být nemohl?

Jestli to chápu dobře, tak protože před permission není člen a? jakože se jedná o obecné/abstraktní povolení (ústní, písemné, jakékoli)? Slovo "propustka" pak evokuje už něco konkrétního/reálného, takže by to bylo se členem? Mohl bych vůbec použít "a permission"? nebo je to vždy bez členu? a konkrétní povolení je pak "a permit"

Díky za vysvětlení!


Vlcek1942

,,Why do i need ticket." je ,,Proč potřebuji vstupenku." ?


Voyta
Mod

Ano, jen před "ticket" musí být člen.


Vlcek1942

A před "permission" nemusí být člen? Why?


widle

Protože to není počitatelné.


Jitka709231

A mohl by tam být člen ? já jsem napsala " Why do I need a permission" -hlášeno chyba


Voyta
Mod

Jak již bylo řečeno, "permission" není počitatelné, tedy neurčitý člen být nemůže.


Jitka709231

takže "permission"-povolení je abstraktní pojem bez členu a se členem je " a permit" -povolenka, už jsem to konečně pochopila

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.