"Bis bald!"

Çeviri:Yakında görüşürüz.

January 30, 2016

15 Yorum


xxhellsingxx

Görüşmek üzere de manasına gelmektedir eklerseniz iyi olur. Tschüss wir sehen uns gibi

January 30, 2016

sarpky

bis nedir ki

August 17, 2016

Furkan1299

Sana anlatayim: Bis=Yakında bald=görüşürüz
İkisinin toplamı nedir? Tabikide Yakında görüşürüz Yani Bis, yakında demek.

April 9, 2019

Sara_35_SZAS

Yakında görüşürüz,Görüşmek üzere,Görüşürüz gibi manaları var bence

August 8, 2016

Ozzyybo

küçük harfle yazdım "yakında görüşürüz" yanlı mesajı verdi :)

September 21, 2016

Dildelisiiiii

Hep öyle yapıyor. Diğerini yap.

August 9, 2019

jahrein

Bis ne anlama geliyor ya

April 23, 2017

Furkan1299

Bis yakında demektir. Zaten kelimeler ayrılmış

May 13, 2019

xeurus

Bis ne demek

June 6, 2017

Furkan1299

Bis yakında demek

May 13, 2019

17ZERO25

_e kadar anlamı var. Bis morgen Yarına kadar... Yarın görüşmek üzere gibi

May 21, 2019

david_basero

Görüşmek üzere doğru cevap olmalı

July 23, 2017

enes519968

görüşürüz görüşürüz neden olmuyor?

October 16, 2017

NLERDAL

Biss bald olmaz mı

November 6, 2017

FatmaYldzh1

Bis bald

September 12, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.