"Nein,tutmirleid."

Çeviri:Hayır, üzgünüm.

2 yıl önce

10 Yorum


Ezelii

'tut' u açıklayabilir misiniz

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tun: yapmak. oradan geliyor.

ama burada deyimsel bir kalip var

2 yıl önce

melis584887

Hayır afedersin yaptım yanlış dedi aynı anlama gelmiyorlar mı?

5 ay önce

Hasanen19

"mir" ne demek

1 yıl önce

BureErpek

Tut mir leid zamanım yok demek değil mi

1 yıl önce

iremay_

Mir tut leid normalde üzgünüm değil mi

1 yıl önce

meri84210
meri84210

WQAGNK klan kodum gelen varsa sevinirim :) pls

1 yıl önce

xxhellsingxx

Hayır, malesef de olur bu cümlede

2 yıl önce

aatayAltun1

leid: acı ise "Hayır, bana acı" veya "Hayır, acı bana" olması da gerekmez mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır oyle bir anlamı yok. dediğim gibi kalıp

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.