1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Перша вікова група"

"Перша вікова група"

Переклад:The first age group

January 31, 2016

5 коментарів


fandm77

Просто "First age group" не сприймає. Де тут "Ця" - "The"?


IgorDanyliuk

І 'A first...' не бере.


Igor138249

відверто кажучи задовбали вони цим артиклем . НЕ МОЖЛИВО застосувати правила і тема висвітлена вкрай обмежено. 80 % помилок і провокацій на артиклях THE


SerhiiSorokin

А в інших завданнях, коли я не пишу "ця" в українському перекладі теж видає помилку.


2qDi3

З артиклем "the" це якийсь дурдом, перше ніж вивчиш англійську, нерви собі угробиш!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.