Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On se vrací."

Překlad:He returns.

před 2 roky

6 komentářů


LukSmtk
LukSmtk

Nešlo by třeba "He comes back" ?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Vždyť takovou variantu uznáváme.

před 2 roky

NickSvobod

Proč ne He come back?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Protože 3. osoba čísla jednotného je jediná vyjímka, kde angličtina sloveso časuje - přidává k němu "s". Takže "I/You/We come", ale "He comeS"

před 1 rokem

pityu74

he goes back? ak dobre chapem, tento preklad predpoklada, ze sa (on) vracia od nas (domov, preč, hocikam)

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Máte pravdu.

před 1 rokem