"The trip"

Fordítás:Az utazás

January 31, 2016

7 hozzászólás


bebbancs

Az utazás nem journey véletlenül? A trip kirándulás, kiruccanás emlékeim szerint.

January 31, 2016

Csulki

Igaz, kisebb utazás, kirándulás

December 1, 2016

SandorKrn

Az út

April 23, 2017

EtaBalog

A - trip - szó jelentése a szótárban: kirándulás,(kisebb) utazás, út. Miért nem fogadja el a kirándulást helyes válasznak?

July 2, 2017

vasvariistvan

Már elfogadja.

June 9, 2019

-123456790-

Ennyire trapnak vagy trepnek mondják tényleg ezt a szót? Meglehetősen nehezen érthető így.

August 2, 2017

Harga

Igen, ez is helyes kiejtés, megtanulandó, hogyan írják és mit jelent.

January 15, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.