"We have turned into women."

Traducere:Noi ne-am transformat în femei.

January 31, 2016

17 comentarii


RalucasEng

Propoziția asta se repetă de prea multe ori in exerciții...

August 26, 2016

Geo636114

Incredibil de frecvent...

April 3, 2017

Florea339711

Da... cred ca pana la urma o sa ne transformam daca tot suntem cicaliti in halul asta :))

November 27, 2018

MihaiTatar4

Noi am devenit femei? Zic si eu...

March 28, 2017

GiuliaStef10

Totusi, ce rost are propozitia asta?!

July 4, 2016

radu298277

O prostie de intrebare

June 25, 2017

Mihai88090

Nu are sens aceastã propozitie!!!

July 3, 2018

adrianstup2

In primul rand,observ ca women e la singular,iar traducerea e la plural,...in al doilea rand...ca si in cazul altor traduceri...unde e logica...poti sa te transformi in femeie...doar daca faci operatie de schimbare de sex. Oare la asta se refera propzitia??Eventual: Noi ne-am deghizat in femeie.

January 31, 2016

kristina_b95

Femei la singular este woman, la plural e women. Iar sensul propozitiei este mai degraba in aceia ca noi (domnisoarele) ne transformam in femei, adica ne dezvoltam

February 25, 2016

octaviamaria10

Women e la plural, singularul e woman.

February 14, 2016

Lidia240824

De acord

May 17, 2016

mircea.com

Woman cu a este singular. Poti sa te transformi din fata in femeie nu neaparat prin operatie!

May 9, 2016

GiuliaStef10

Am inteles...mersi, Cristina!

September 2, 2016

ginodino

Bravo CKristinelor...

January 31, 2017

rrapas

”(to) turn to” sau ”(to) turn into” înseamnă ”(a) deveni” , ca și ”(to) become”.

March 31, 2017

Florea339711

Deocamdata NU

November 27, 2018

Ruslan566951

FRAZA PROSTEASCA

April 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.