"Ben bahçeye gitmeliyim."

Çeviri:Ich soll in den Garten gehen.

January 31, 2016

4 Yorum
Tartışma kilitli.


sleeper_zZZz

sollen ve müssen arasındaki fark tam olarak nedir ?


k.gokce

Sollen'deki zorunluluk, müssen'e göre daha zayıftır. "sollen" daha çok öğüt vermek için kullanılırken, "müssen" daha kesindir.

Daha ayrıntılı açıklama ve diğer yardımcı fiiller (Modalverben) ile ilgili bilgi için şu siteye de bakabilirsiniz: http://www.almancam.com/konugoster.asp?id=2238


amathist6

Ben sana diyorsam ki, bahçeye git o zaman sen gitmelisindir yani du sollst ins garten gehen oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.