"We introduce our children."

Překlad:Představujeme naše děti.

před 2 roky

9 komentářů


MartinLempera

My si predstavujeme svoje deti.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Introduce" znamená představit něco/někoho někomu, ale ne přestavovat si něco.

před 2 roky

letemsvetem

Jak by bylo my se představujeme našim dětem?

před 2 roky

Nemesis_NaR

"We introduce (ourselves) to our children." Možná radši místo "ourselves" dát třeba "our new house" a už to bude rozumná věta "Představujeme našim dětem náš nový dům"

před 2 roky

letemsvetem

Děkuju

před 2 roky

KubisFowler
KubisFowler

Most of the time spent with this course I feel like the translators are teachers who have never used the real spoken english. This sentence can be an example, too: you will never say 'We introduce our children' as a sentence referring to what is currently happening. This is one of the cases where the future is implied -- that means, you can interchange this sentence with 'We will introduce our children'. But you mostly never use this sentence as a standalone one: you usually put it into a then clause of another sentence.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Za to vděčíme původnímu anglicko-španělskému kurzu, který pak byl použit pro všechny další jazyky a byl tvořen spíš španěly než angličany. Když kolegové na nějakou vyloženě nesmyslnou větu narazí, tak ji mažou. Co s tímto kouskem nechám na nich...

před 2 roky

KubisFowler
KubisFowler

O tom som nevedel, vďaka. Pri vytváraní anglicko-slovenského kurzu sa pokúsim dať na to pozor (v prípade, že sa stanem súčasťou tímu).

před 2 roky

Aja636180

Super už sa teším na moju slovenčinu krásnu

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.