"The family exercises."

Переклад:Ця сім'я займається спортом.

2 роки тому

10 коментарів


bsbgirl
bsbgirl

Сімейні вправи дослівний переклад

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Формально ніби все правильно, якщо вважати exercises множиною іменника. Та Кембриджський словник посіяв сумнів: так називають певну церемонію.

exercise noun (CEREMONY)

exercises [ plural ] us formal ​ a ceremony that includes speeches and usually traditional music or activities: graduation exercises

Є і ще одне значення цього іменника у множині: коротка письмова робота для практикування чогось при вивченні.

A2 [ C ] a short piece of written work that you do to practise something you are learning: The book has exercises at the end of every chapter.

Така вибірковість значень множини іменника може означати, що переклад "Сімейні вправи" некоректний. Мій рівень знань не дозволяє стверджувати це напевне. Кожен може почитати і зробити висновки: https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/exercise?fallbackFrom=british-grammar&q=exercises

11 місяців тому

Yevhen1234

як в'яжеться exercises ( вправи), з займається спортом???

2 роки тому

comandos_lviv

це слово, як і багато інших в англійській мові може бути іменником і дієсловом. Іменник має значення - "вправа", дієслово - "тренуватися, займатися спортом"

2 роки тому

HalynaDemchyna

шкода,що вивчаючи англійську псуємо свою українську-"займатися спортом" калька з російської

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

The family exercises. Це речення привернуло мою увагу особливістю слова family. Дієслово із закінченням "s" свідчить про третю особу однини. Але family належить до слів, що можуть означати і однину, і множину, не змінюючи форми. Така двозначність обумовлена тим, що вони позначають групу осіб. Група може розглядатись, як одне ціле - тоді однина. Якщо підкреслюємо, що діють окремі люди в групі, тоді може бути множина. У цьому випадку було б The family (they) exercise. Почитати можна тут: https://opentalk.org.ua/langstory/vzhivannya-imennikiv-tilki-v-odnini-i-tilki-v-mnozhini

11 місяців тому

ViktorDudk1

сімейні вправи - так і переклав - помилка

1 рік тому

romanharos

Ciмейнi вправи

9 місяців тому

vkrenta

Ця сім'я виконує вправи - помилка

7 місяців тому

zniv9

Бред

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.