1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Οι στρατιώτες τρέχουν με του…

"Οι στρατιώτες τρέχουν με τους σκύλους."

Μετάφραση:The soldiers run with the dogs.

January 31, 2016

3 σχόλια


Vas1lisTz

Γιατί έχουμε απλό ενεστωτα εδώ; γίνεται για πάντα αυτή η πράξη;


Theo_Matrakas

Αυτό εξαρτάται από τα συμφραζόμενα! Η συγκεκριμένη πρόταση είναι απομονωμένη, οπότε θα μπορούσε να δηλώνει είτε μια πράξη που γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα είτε μία πράξη που συμβαίνει μία συγκεκριμένη στιγμή στο παρόν. Για αυτό εδώ αμφότερα τα run και are running είναι σωστά.


ntina677606

Το ειχα σωστο δεν καταλαβα γιατί με το εγραψε με κόκκινο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.